החזרות
אין אפשרות לבצע החלפות לפריטים שנרכשו באתר, ניתן לבצע החזרות ללא עלות.
החזרות
בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן ("החוק"),
הינך רשאית לבטל את העסקה החל מיום עשיית העסקה ועד 14* יום מיום קבלת המוצר
או מיום קבלת חשבונית מס/קבלה עם פרטי העסקה, לפי המאוחר ביניהם
איך מחזירים?
מבלי לגרוע מיתר דרכי הביטול על פי חוק וכפי שמופיע בתקנון, ניתן לבצע החזרות דרך האתר.
- יש להכניס מס' הזמנה + מייל שאיתו בוצעה ההזמנה כאן
- יש למלא טופס החזרה באתר עבור הפריטים שתרצי להחזיר.
- במידה והכתובת לאיסוף שונה מהכתובת שצוינה בהזמנה נבקש לעדכן בהתאם.
- השליח יגיע לאסוף את החבילה תוך 6 ימי עסקים.
שירות החזרות הינו ללא תשלום.
החזר כספי יינתן לאמצעי תשלום שממנו בוצעה העסקה. על פי ובכפוף להוראות החוק.
במידה והינך רוצה לראות את היסטוריית ההזמנות שלך עלייך להרשם לאתר וגם שם תוכלי לבצע החזרה
נרשמת בעבר? לחצי כאן
לא נרשמת ועליך להקים חשבון? לחצי כאן
הרחבה לגבי החזרות -
בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן ("החוק"), הינך רשאית לבטל את העסקה החל מיום עשיית העסקה ועד 14* יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית מס/קבלה, לפי המאוחר ביניהם.
ככל וקיבלת את המוצר, ניתן להחזיר אלינו את המוצר באמצעות שירות שליחים אשר יבוצע, ללא תוספת תשלום, לכתובת שתבחרי, ובתנאי שהיא בישראל (למעט באזורים אליהם הגישה מוגבלת או שהינם מרוחקים) ובכפוף ליתר תנאי התקנון.
להזמנת השליח לאיסוף ההחזרה, יש להכניס מס' הזמנה ומייל שאיתו בוצעה ההזמנה ולמלא טופס החזרה באתר עבור הפריטים שתרצי להחזיר.
במידה והכתובת לאיסוף שונה מהכתובת שצוינה בהזמנה נבקש לעדכן בהתאם.
השליח יגיע לאסוף את החבילה תוך 5 ימי עסקים.
נבקש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית כשהוא שלם, תקין וללא פגם מכל סוג שהוא, מבלי שנעשה בו שימוש כלשהו.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל איסוף לאחר 3 נסיונות תיאום או לאחר שבוע ,המאוחר מביניהם.
על מנת לראות את היסטוריית ההזמנות יש להיכנס לאזור האישי באתר ולהתחבר באמצעות כתובת הדוא"ל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה וסיסמה. בפרטי ההזמנה באפשרותך לבקש לבצע גם החזרה .
במידה ולא נרשמת, יש ללחוץ על כפתור צור/י חשבון ולמלא את הפרטים הרלוונטים, בסיום התהליך תועבר לאזור האישי ולהיסטוריית ההזמנות ולהזמין החזרה.
ביטול החיוב והשבת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידך בגין המוצר – יתבצע על פי ובכפוף להוראות החוק.
* אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאים לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מבינהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית).
החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.
זכות הלקוח לבטל עסקה אינה גורעת מזכות החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח.
דמי ביטול
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, תהיה רשאית החברה לגבות מהמשתמש דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק, אשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.
פריט פגום
בחברת "גוטקס" אנו דואגים לבקרת איכות מוקפדת לכל המוצרים שלנו. במידה ולמרות כל מאמצינו נשלח אליך פריט פגום שלא כתוצאה משימוש אנו נדאג לזכות אותך בגינו. נא צרי עמנו קשר באחד מהאמצעים המפורטים לעיל.
במקרה של פריט פגום, החזר כספי עבור הפריט יתבצע על פי ובכפוף להוראות החוק.
בתקופות של מבצעי מכירות מיוחדים (חודש נובמבר, בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, חגי ישראל)
.בשל הביקוש הרב או בשל ימי חג עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה ו\או ההחזרות
כמו כן, היות ודף תמציתי זה אינו מקיף את כלל התנאים להחזרות, אנו ממליצים לך לעיין בתקנון המופיע באתר ובו נמצאים התנאים המלאים לעניין זה.
האמור בעמוד זה כפוף לחוק