משלוחים והחזרות

תתחדשי!

אנחנו שמחות שבחרת לקנות "גוטקס" ונשמח לשלוח לך את בגדי הים במהירות האפשרית.
רוב המוצרים בגוטקס מוכנים לשילוח תוך 5 ימי עסקים, אך בכל מקרה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים ממועד ההזמנה, בתקופת ההרצה – עד 10 ימים.

לתשומת ליבך - אתר גוטקס החדש פועל כרגע במתכונת הרצה.

בעת ההזמנה תתבקשי לבחור באחת מדרכי השילוח:
1.שליח המגיע עד הבית או מקום העבודה שלך. תוכלי גם לבחור חלון זמן לקבלת ההזמנה ובמשך כל התהליך ההפצה תיודעי בהודעות טקסט בנוגע למיקום החבילה בכל רגע נתון.עלות שליח הינה 30 ש"ח ובהזמנות מעל 299 ש"ח – חינם.שירות השליחות ניתן רק בגבולות הקו הירוק.
2.EPOST שירות איסוף חבילות מלוקרים אוטומטיים ונקודות איסוף בפריסה ארצית.איך תקבלי את החבילה?
בשלב ההזמנה נא בחרי ב"משלוח באמצעות לוקר / נק' חלוקה". ל-EPOST ישנן 350 נקודות חלוקה בארץ, תוכלי לבדוק בלינק את המיקומים של כולן http://www.e-post.co.il/?page_id=632.
ברגע שבגד-הים הגיע לחברת ההפצה תקבלי הודעת SMS ומייל שמחכה לך פריט דואר בלוקר / בנק' חלוקה לבחירתך. תוכלי לאסוף את הפריט בכל זמן שנוח לך.
שימי לב - החבילה תשמר בנקודת האיסוף ובלוקר עד 72 שעות.
עלות שירות איסוף חבילות מלוקרים אוטומטיים ונקודות איסוף הוא 15 ש"ח, בהזמנות מעל 299 ש"ח – חינם.

*הזמנות שמשקלן גבוה מ-2 ק"ג ייצאו באמצעות שליח לכתובת המופיעה בהזמנה.
* ההזמנה תשלח לכתובת אותה הזנת בעת ההזמנה
*ישנה אפשרות לשליחות אקספרס, אם ברצונך בשליחות כזו, נא צרי עמנו קשר. לתשומת ליבך – עלות שירות זה גבוהה מעלות שליחות רגילה ותלויה בהמצאות הפריט במלאי זמין.
* מוצרים שהוזמנו לאיסוף מתיבת מסירה ולא יאספו על ידי הלקוח תוך 72 שעות ממועד קבלת הודעה מתאימה מחברת השילוח, ומוצרים שהוזמנו לאיסוף מנקודת מסירה ולא יאספו על ידי הלקוח תוך 7 ימים קלנדריים ממועד קבלת הודעה מתאימה מחברת השילוח, יושבו על ידי חברת השילוח לחברה, תבוטל ההזמנה על ידי החברה והלקוח יזוכה עבור אותם פרטים שהזמין ללא עלות דמי המשלוח, והכל בכפוף לתקנון האתר.

ביטול הזמנה
התחרטת על הרכישה? רוצה להחזיר את המוצר? אין בעיה -
בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן ("החוק"), הינך רשאית לבטל את העסקה החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית מס/קבלה, לפי המאוחר ביניהם.
עליך להודיע לנו על ביטול העסקה באחת מהדרכים הבאות:

  • בעל פה – באמצעות שירות הלקוחות של החברה בטלפון 03-5387744
  • בדואר רשום לכבוד גוטקס סווימוור ברנדס בע"מ בכתובת: יוני נתניהו 1, אור יהודה, ישראל מיקוד 6037601
  • בדואר אלקטרוני לכתובת contact@gottex.co.il
  • באמצעות הקישורית ייעודית באתר, בתפריט מידע תחת צור קשר

בהודעת הביטול יש לציין את שמך ומס תעודת זהות. נשמח גם לקבל את פרטי ההזמנה\מספר ההזמנה\חשבונית העסקה לזיהוי מהיר וקל יותר של העסקה הרלוונטית.

במידה וקיבלת את המוצר כבר לידייך, יש להחזיר אלינו את המוצר באמצעות דואר תגוביינא, שירות ללא תשלום, דרך דואר ישראל.

נבקש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית כשהוא שלם, תקין וללא פגם מכל סוג שהוא, ומבלי שנעשה בו שימוש כלשהו. על גבי האריזה יש להדביק את מדבקת התגוביינא, המצורפת בשולי מסמך זה כאשר היא כוללת ומעודכנת בכלל פרטיך וסיבת ההחזרה, כמפורט על גבי המדבקה כאמור.

 

ביטול החיוב והשבת אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידך בגין המוצר – יתבצע על פי ובכפוף להוראות החוק.

 

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאים לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מבינהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.

 

זכות הלקוח לבטל עסקה אינה גורעת מזכות החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח.

 

דמי ביטול

במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, תהיה רשאית החברה לגבות מהמשתמש דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק, אשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.

 

פריט פגום

בחברת "גוטקס" אנו דואגים לבקרת איכות מוקפדת לכל המוצרים שלנו. במידה ולמרות כל מאמצינו נשלח אליך פריט פגום, אנו מתנצלות ונדאג לזכות אותך בגינו עם החזרתו למחסן שלנו. 
נא צרי עמנו קשר בטלפון 03-5387744 או במייל contact@gottex.co.il  או בטופס יצירת הקשר שבאתר.
את הפריט יש להחזיר באמצעות שירות EPOST.
החזר עבור הפריט והמשלוח יתבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט במחסננו ללא כל דמי ביטול. 

מבצעי מכירות מיוחדים (בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, חגי ישראל)
בשל הביקוש הרב או ימי חג עלולים להיגרם עיכובים בזמני האספקה.