שאלות ותשובות

תהליך ההזמנה

כיצד קונים באתר?

מאוד פשוט גולשים בין הקטגוריות השונות המופיעות באתר נכנסים לפריטים שאהבתם, ניתן גם לבצע חיפוש לפריטים באמצעות מנוע החיפוש באתר. מצאת פריט שאהבת? יש לבחור את המידה הרצויה, צבע וכמות וללחוץ על כפתור הוסף לסל. תוכלו להמשיך את מסע הקניות באתר באמצעות לחיצה על כפתור המשך בקניות או לבחור לסיים ולעבור לקופה.

בקופה ממלאים את הפרטים, בוחרים את שיטת המשלוח  ושיטת התשלום – וסיום.

מרגע זה ההזמנה נקלטה אצלנו במערכת ואנחנו דואגים לשלוח לכתובת המייל שהוזנה, את החשבונית ונעדכן בהודעות סמס ובמייל על סטטוס ההזמנה עד אשר תגיע אליכם.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

בשלב זה לא. הרכישה היא דרך האתר בלבד.

האם עלי להירשם לאתר בכדי לקנות בחנות ?

לא. ניתן לבצע רכישה ללא הרשמה לאתר, באמצעות מילוי הפרטים בעמוד הקופה בעת ביצוע ההזמנה . הפרטים שהוזנו מוזנים למערכת ומשמשים למשלוח החשבונית והחבילה.

איך אוכל לדעת שההזמנה שלי נקלטה ?

בסיום ביצוע ההזמנה יוצג אישור עם מספר ההזמנה. בנוסף יישלח אישור וחשבונית בדוא"ל.

משלוחים

מה הן אפשרויות השילוח באתר? 

שירות שליח עד אלייך!

עלות משלוח עד הבית : 19 ש"ח (כולל מע"מ).

 איך אפשר לעקוב אחר ההזמנה?

בלינק מטה תוכלי לעקוב אחר ההזמנה עם מס' מעקב שתקבלי בסמס ובמייל

https://crm.tapuzdelivery.co.il/Baldar/deliverystatus.aspx

 מתי מתבצע החיוב בגין ההזמנה?

החיוב יבוצע בסיום ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה 

לביטול הזמנה נא שלחו אלינו מייל לכתובת contact@gottex.co.il  או דרך כפתור “ביטול עסקה” בחלק התחתון של עמוד הבית, או דרך עמוד צור קשר

נא לציין שם מלא, מספר הזמנה במידה ויש וכל מידע נוסף שיעזור לנו לאתר את ההזמנה ולטפל בפנייה.

האם יש צורך לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

לא, אין צורך לפנות גם לחברת האשראי בכדי לבטל את העסקה.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לשנות כתובת למשלוח, כיצד אני עושה זאת ?

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נשמח לעזור בשינוי כתובת המשלוח. ניתן ליצור קשר עם מחלקת שרות הלקוחות בפנייה לכתובת המייל contact@gottex.co.il  או דרך עמוד צור קשר ונשמח לתת מענה.

קיבלתי הודעה כי ההזמנה שלי מוכנה והועברה למשלוח, כיצד אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי ?

זמן ההספקה המשוער הינו עד 48 שעות *בימי עסקים, בהתאם לכתובת ההספקה ולא כולל את יום ביצוע ההזמנה.

 האם ניתן לבצע שינויים בהזמנות קיימות?

לא, ההזמנות באתר מועברות לטיפול מיד עם קבלתן ולכן לא ניתן לבצע בהן שינויים.

החלפות/החזרות

 בשלב זה לא ניתן לבצע החלפות דרך האתר או בסניפי הרשת לפריטים שנרכשו באתר.

 ניתן להחזיר את המוצר ולרכוש מחדש.

החזרות מתבצעות עצמאית דרך האתר

יש להכניס מס' הזמנה + מייל שאיתו בוצעה ההזמנה כאן:

לינק למערכת החזרות – Gottex

יש למלא טופס החזרה באתר עבור הפריטים שתרצי להחזיר. 

במידה והכתובת לאיסוף שונה מהכתובת שצוינה בהזמנה נבקש לעדכן בהתאם.

השליח יגיע לאסוף את החבילה תוך 5 ימי עסקים.

  contact@gottex.co.il  בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות בעמוד צור קשר  או 

יש להחזיר אלינו את המוצר באמצעות שירות השליחים ללא תשלום בשלב זה.

החזר כספי יינתן עד 14 יום ממועד קבלת הודעת ההחזרה או קבלת המוצר, המוקדם מבניהם.

קיבלתי פריט פגום / פריט שלא הזמנתי / יש טעות בהזמנה

נא לפנות אלינו במייל לשרות הלקוחות contact@gottex.co.il  או דרך עמוד צור קשר ונשמח לטפל בפנייתך.

החזרתי את הפריטים שלי, מתי אקבל זיכוי?  

החזר כספי יינתן לאמצעי תשלום שבו בוצעה העסקה עד 14 יום ממועד קבלת הודעת ההחזרה או קבלת המוצר, המוקדם מבניהם.

אפשרויות תשלום ומדיניות תשלומים

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, מאסטרכארד, ישראכארד אמריקן אקספרס ודיירקט.

האם ניתן לשלם במזומן באתר ?

לא. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בלבד.

האם ניתן לשלם באתר בתשלומים ?

ניתן לשלם בתשלומים החל מסכום של 300 ש"ח והלאה. 

האם גוטקס הוא אתר מאובטח?

כן, כל הנתונים שתזינו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין.
אתר גוטקס בנוי על פלטפורמת "שופיפיי" המבטיח ללקוחותיו אתר מאובטח ברמה המיטבית בכל עת.
כחלק מצעדי אבטחת המידע בהם שופיפיי נוקטים, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר בשום שלב שהוא, כך שבשום מקרה לא יתאפשר שימוש בכרטיס האשראי שלכם ללא אישורכם. 
שימוש בפרוטוקול הסטנדרטי של המסחר האלקטרוני (SSL)שופיפיי גם משתמשים בשיטת הצפנה לכל המידע המועבר במערכת ההופך אותו לגיבריש עבור מי שאין בידו הרשאה לקבלו. הצפנה זו מתרחשת מרגע הכנסת המידע למערכת ועד ליצירת הקשר עם הגורמים המאשרים את העסקה
לפרטים נוספים תוכלי לבדוק את התקנון ואת הצהרת הפרטיות באתר (תחת תפריט מידע).

 מה זה CVV ולמה צריך אותו?

מספר CVV מתייחס לשלוש הספרות הרשומות ליד פס החתימה בכרטיס האשראי שלכן. זהו אמצעי ביטחון נוסף לוודא שמי שמבצע את הקנייה הוא באמת בעל הכרטיס.

איך לטפל בבגד הים שקניתי?


תתחדשי! תוכלי למצוא את הוראות הטיפול בבגד הים על התווית המצורפת לפריט ותחת תפריט מידע בתפריט "הוראות טיפול וכביסה" או בקישור https://gottex.co.il/pages/care-label

מידות


בבגד ים במיוחד חשובה ההתאמה המיטבית לגוף.
בכל עמוד פריט תוכלי למצוא טבלת מידות עבור אותו פריט, גם תחת תפריט מידע תמצאי את טבלת המידות וגם בקישור הבא https://gottex.co.il/pages/size-chart.
אנחנו ממליצות להשקיע כמה דקות במדידה מדויקת על מנת להנות מבגד ים שיתאים לך באופן מיטבי.

חנויות 


את חלק מהדגמים המופיעים באתר תוכלי למצוא באחת מהחנויות שלנו.

חלק מהמבצעים/מחירים/דגמים בלעדיים לאתר. במידה ואת מעדיפה למדוד במקום לקנות און ליין, זה הקישור לרשימת החנויות שלנו והוראות הגעה https://gottex.co.il/pages/branches
לתשומת ליבך וכמפורט בתקנון האתר (https://gottex.co.il/pages/terms-and-conditions) אותו המוצר יכול להימכר באתר ובחנות במחיר שונה.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, חנויות הרת סגורות עד להודעה חדשה.

לא מצאת את מה שחיפשת? יש לך שאלה אחרת? הצעות ורעיונות?

פני אלינו למייל contact@gottex.co.il   או דרך הקישור https://gottex.co.il/pages/contact-us